پورتال دفتر آموزش دوره دوم متوسطه فني حرفه اي
کدمطلب: dOSWS27P      تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ ۱۵:۵۷:۳۰      تعداد بازديد اين صفحه:  ۱۸۴
در همایش استانی کیفیت بخشی آموزش های فنی و حرفه ای و استقرار نظام سه ساله دوره دوم

حسینی مقدم: مدرسه متعالی مدرسه ای است که قدرت برنامه ریزی وخود ارزیابی داشته باشد

با حضور مسئولین استان، مديران هنرستان هاي فني و حرفه اي، معاونان آموزشي و كارشناسان فني و حرفه اي همایش استانی کیفیت بخشی آموزش های فنی و حرفه ای و استقرار نظام سه ساله دوره دوم در سالن اجتماعات اداره کل استان آذربايجان شرقي برگزار شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی؛ سید محسن حسینی مقدم گفت: برای تصمیم گیری صحیح بایستی از مسائل و مشکلات مدیران هنرستان بعنوان اعضای اصلی در خط مقدم جبهه آگاه باشیم.

مدیرکل دفتر آموزشهاي فنی وحرفه ای وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: مدرسه کانون عرضه خدمات و فرصت های تعلیم وتربیت، زمینه ساز درک و اصلاح موقعیت و تکمیل هویت دانش آموزان می باشد.

وی اذعان داشت: مدرسه متعالی مدرسه ای است که قدرت برنامه ریزی وخود ارزیابی داشته باشد و مدیران هنرستانها بایستی دارای برنامه بوده و خود ارزیاب باشند.

حسینی مقدم با بیان اینکه مدیران مدارس بایستی نقد پذیر باشند، افزود: مشارکت دادن معلمان، اولیاء، دانش آموزان و استفاده از نظرات آنها در مدارس بایستی سرلوحه برنامه هنرستان ها قرار گیرد.

مدیرکل فنی وحرفه ای وزارت آموزش و پرورش خواستار توجه به تمام ابعاد وجودی دانش آموزان شد و افزود: ساحت زیستی و بدنی، اخلاقی وعبادی ، سیاسی و اجتماعي ، زیبايي شناسی وهنری، حرفه ای واقتصادی، علمی و فناورانه جزو ساحت های ششگانه در سند تحول بنیادین هستند.

سید محسن حسینی مقدم با اشاره به اینکه تمام اسناد بالا دستی بر مهارت آموزی و توجه ویژه بر بخش فنی وحرفه ای تاکید دارند افزود: هدف از آموزش های فنی وحرفه ای آموزش مهارت به هنر آموز وتربیت تکنسین است.

وی با اشاره به اینکه برنامه درس ملی جزو یکی از زیر نظامهای سند تحول بنیادین است افزود: آشنایی با این زير نظام  جزو يكي از  اصلی ترین وظیفه ما بایستی باشد.

آخرین اخبار
اخبار برگزیده
دیدگاه